20131222

Μη με αλλάξεις



Απ'την αλήθεια μου κρυβόσουν
κι απ'το δικό μου πυρετό
θα γίνω αυτό που ονειρευόσουν
αλλά δε θα'μαι πιά εγώ

Μου λες πως όλα θα τα φτιάξεις
σα να'ναι ρούχα πεταμένα
θα καταφέρεις να μ'αλλάξεις
μα θα'χεις άλλον όχι εμένα


Άλλαξέ μου τη ζωή,όχι εμένα
κάνε γη και ουρανό να μοιάζουν ένα
Άλλαξέ μου τη ζωή,μη με αλλάξεις
αν μ'αφήσεις να πετάξω,θα πετάξεις
Άσε με,άσε με δίπλα σου να ζω
άσε με,άσε με,άσε με να είμαι εγώ


Όπου με θέλεις θα ταιριάζω
το λίγο μου θα'ναι αρκετό σου
θα με κοιτάς και θα σου μοιάζω
και θ'αγαπάς τον εαυτό σου

Μου λες πως όλα θα τα φτιάξεις
σα να'ναι ρούχα πεταμένα
θα καταφέρεις να μ'αλλάξεις
μα θα'χεις άλλον όχι εμένα

Άσε με,άσε με δίπλα σου να ζω
άσε με,άσε με,άσε με να είμαι εγώ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΣΤΙΧΟΙ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΙΩΑΝΝΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου