20150521

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟ ΔΙΚΙΟ

Χρόνης Μίσσιος

Ψάχνοντας απόψε την σκέψη μου, ανέμεσα  στις περιπλανήσεις του νου μου, κατάλαβα για μια ακόμη φορά  πως θα παραμείνω απόλυτος.

Δεν θα διαπραγματευτώ τον ανδρισμό και την αξιοπρέπεια μου. Δεν έμαθα να πάω “πάσο”, όταν πρέπει να πω σε οποιονδήποτε αυτό που πιστεύω. 
Όταν αδικούμαι, ειδικά από ανθρώπους  που νοιώθω κοντά μου συναισθηματικά, για ασήμαντα πράγματα που απορρέουν απο τον αυθόρμητο χαρακτήρα μου και μεγαλοποιούνται από τα πάθη των άλλων…..που κάνουν την τρίχα ...τριχειά, απλώς για την ......μανούρα.
 Πάγια τακτική μου (ακριβοπληρωμένη), η αλήθεια και η προσπάθεια προσφοράς στον συνάνθρωπο, στον άγνωστο, στον φίλο, στην σύντροφο, στον γνωστό. ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ.
Δεν είμαι αυτός που φαντάστηκαν οι άλλοι και με φωνάζουν απο συνήθεια με άλλο όνομα. 
Δεν με λένε Κώστα, Μπάμπη, Νίκο, Μιχάλη,Παύλο και δεκάδες άλλα ονόματα Ελληνικά και Αλλοδαπά, που άντεχαν την τρέλλα ή τα πάθη καμένων μυαλών κυκλοθυμικών, νευροτικών διαταραγμένων, βουτηγμένων στην ανασφάλεια και στο τελευταίο στάδιο της ασθένειας του πάθους που φέρνει κακίες, ψέματα, επιθετικότητα  και πολύ γκρίνια. Τα μαθηματικά είναι απλά, θέλεις να είσαι με κάποιον μαζί, εάν είσαι με σκληρό δίσκο καλό τότε μπορείς, εάν είναι ο σκληρός δίσκος "κρασαρισμένος" κανείς δεν είναι ικανός να τον δουλέψει, όλο προβλήματα θα βγάζει.!
 "Όχι δεν θα τηλεφωνήσω απλά γιατί δεν μου βγαίνει".- 
Αυτό βγαίνει απο την δική μου τρέλλα,!,που εγώ την βαπτίζω αξιοπρέπεια!

ΑΥΤΌΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΆ ΤΗΝ ΦΥΓΉ ΔΕΝ ΉΤΑΝ ΠΟΤΈ ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ - ΣΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ..... ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΦΥΓΗ.... ΕΣΤΙ ΔΙΕΓΝΩΣΑΝ ΟΙ  ...... ΣΟΦΟΙ!. ' Εμαθα πως δεν πρέπει να  κρατάς ποτε κανέναν με το ζόρι σε σχέση, βοήθησε τον να φύγη, κάνε του για μια ακόμη φορά το χατήρι, αν είναι "δικός σου" θα γυρίση πίσω......εαν δεν γυρίσει. ΕΣΥ απλά πίστεψε πως του έκανες το βίτσιο του, τον άφησες να ζει με τον  πόνο του - εγωισμό του , την βρίσκει έτσι και πάει η στον επόμενο ή στον........ προηγούμενο!
Συμπέρασμα: Γέμισα εχθρούς, που με φέρνουν όμως σαν παράδειγμα για την "ξεροκεφαλιά μου" και την απόλυτη – αταλάντευτη στάση μου σε αυτά ΤΑ ΤΡΕΛΛΑ για εκείνους που πιστεύω. Ε, ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΑ ΚΑΙ Ο........ ΤΕΛΕΙΟΣ! Ανήθικο δεν με είπε ποτέ κανένας, γιατί απλά δεν είμαι. Συγχώρεσα αρκετές φορές και συγχωρώ όταν μου βγαίνει.
Αυτός είμαι και σε όποιους αρέσω ...... μένουν μαζί μου και με θέλουν γι αυτό που είμαι και οχι γιατί με μπέρδεψαν με προηγούμενες σχέσεις τους, που τα βίτσια τους έπιαναν και έγιναν τρόπος ζωής τους - λανθασμένος και βλαβερός για τους άλλους! 
Τα θέλω μου απαιτώ να τα σέβονται όλοι, όπως σέβομαι και εγω πολλά δικά τους θέλω.-
Ο εγωισμός είναι πόνος και κρίμα σε εκείνους που έμαθαν να ζούνε με πόνο.
Είναι μάλλον...... δυστυχείς.
Πάντα κάνω προσπάθειες γι αυτό που θέλω και λέω χαρακτηριστικά την φράση εγώ καλός είμαι, μαλάκας δεν είμαι. Δεν επιτρέπω σε κανένα να με κατεβάσει απο την αξιοπρέπεια μου, βρίζοντας με και απειλώντας με, για να νοιώσει εκείνος καλύτερα!

Θυμήθηκα τον συγγραφέα Χρόνη Μίσσιοπου είναι πάντα ζωντανός μέσα από τα κείμενα του, που έλεγε συχνά την φράση:

 “Μη με λυπάσαι, σε παρακαλώ, εγώ θα είμαι πάντα με τις μειοψηφίες.......".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου