20151206

Τα κορίτσια που ερωτεύονται, πετούν!

Afanti St   
Καμιά φορά σκέφτομαι πως θα είναι να μη σε αγαπάω. Μετά αναλώνομαι σε γρήγορα κρεβάτια και μαθαίνω. Λέω στον εαυτό μου ότι το μπορώ και αυτό, έτσι ξεφεύγω για λίγο.
Άλλες φορές ξυπνάω ποθητή και όμορφη και γυρεύω τον έρωτα, μα ούτε τότε σταματάει ο λογισμός μου. Ψαρεύω όνειρα και τα χτίζω κάστρα. Κατοικώ σε αυτά ώσπου με πιάνει πάλι η λαχτάρα να εξαφανιστώ.Όταν ζητάω την αγάπη, δεν γαληνεύει πουθενά η ψυχή μου και όταν μιλάει το κορμί αντί για εμένα, την πιάνει την καρδιά ένα πείσμα να κάνει αντίλογο!Είναι φορές που ενώ ξυπνάω μαζί σου, θέλω να τρέξω ελεύθερη χωρίς να ξέρω πως έχω ρίζες και ας ποτίζομαι από δαύτες…Μα όταν η απουσία σου τρυπάει τα κόκκαλά μου, σε όποιο μέρος και να κρύβομαι, ό,τι παράδεισο και να’ χει πλάσει η φαντασία μου, θέλω να χωθώ στην μυρωδιά σου…Όμως ξέρω-είμαι μεγάλο κορίτσι και έμαθα.Δεν έμαθα όμως τι κάνεις όταν αλαφιάζει η ψυχή.Εκεί είναι που έμεινα πίσω.Τρώγομαι με τα ρούχα μου να λιώσουν. Μόνο γυμνή με ξέρω και με ορίζω.Μόνο γυμνή με ξέρεις και εσύ.Είμαι ερωτική γυναίκα και παθιάζομαι.Δεν έμαθα όμως να το βουλώνω στις σκέψεις για να μιλήσει το πάθος. Εκεί έμεινα πίσω αλλά θα το βρω.Μόνο με πάθος αφήνομαι πάνω σου και σαγηνεύεις την λογική μου. Τότε με αναγνωρίζω. Τότε έρχεσαι και με γνωρίζεις και εσύ.Είμαι ερωτευμένη. Τώρα το ξέρω. Πήρε καιρό να μάθω με ποιόν, με τι, μα πια μεγάλωσα. Τώρα έμαθα. Είμαι ερωτευμένη με τον έρωτα...Κορίτσια σαν εμένα πετούν… Σήμερα πετάω…πηγή:http://enfo.gr/ar5357Afanti St    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου