20200319

Μεγαλώνω διεκδικώ τη ζωή που μου αξίζει

Μεγαλώνω σημαίνει κάνω update στο λειτουργικό μου πρόγραμμα. Ωριμάζω και προσαρμόζομαι στην καινούρια μου ηλικία. Και ναι αυτό μεταφράζεται ότι ξεμακραίνω όλο και πιο πολύ από την εφηβεία μου και οφείλω να χαίρομαι με αυτό και όχι να γκρινιάζω που δε θα μπορώ να μοιάζω άλλο πια δεκαοχτώ χρόνων. Και ποιος ο λόγος να μοιάζω δεκαοχτώ χρόνων; Ποιος ο λόγος να μείνω στάσιμη στη ζωή μου;

Μεγαλώνω σημαίνει προχωράω σε καινούρια μονοπάτια και εμπειρίες. Μαθαίνω να βλέπω τον κόσμο αλλιώς και να με βλέπει κι εκείνος αλλιώς. Μαθαίνω να διαχειρίζομαι το χρόνο μου διαφορετικά και να βάζω καινούριες προτεραιότητες. Μαθαίνω να λέω όχι και να υπερασπίζομαι το δικαίωμά μου, να οργανώνω τη ζωή μου όπως θέλω εγώ και όχι όπως τη θέλουν οι άλλοι, ακόμα κι αν αυτό προϋποθέτει χωρισμούς.

Μεγαλώνω σημαίνει αποχωρίζομαι τον παλιό μου εαυτό και αγκαλιάζω έναν καινούριο. Όποιος λέει ότι οι άνθρωποι δεν αλλάζουν είναι πολύ γελασμένος. Δεν αλλάζουν εκείνοι που δε θέλουν να ωριμάσουν και να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Εγώ μια φορά αλλάζω και αυτό αυτομάτως σημαίνει πως αλλάζει και το περιβάλλον στο οποίο θέλω να ζω και να λειτουργώ. Αλλάζουν οι συναναστροφές μου, οι παρέες και οι φίλοι. Αναγκαστικά δίπλα μας θα μείνουν οι άνθρωποι που μπορούν να συμπορευτούν με τον τρόπο ζωής μας ή τουλάχιστον να τον σεβαστούν και να τον αποδεχτούν.

Μεγαλώνω σημαίνει σέβομαι τις αντοχές μου και απαιτώ να τις σέβονται και οι άλλοι. Κάθε άνθρωπος καλείται σε αυτή τη ζωή να ζήσει με κάποια προβλήματα και εμπόδια. Δεν υπάρχει πραγματικά κανένας γύρω μας που να μην έχει κάποια δυσκολία. Υπάρχουν μονάχα άτομα που αποδέχονται την πραγματικότητα τους και κάποια άτομα που την αρνούνται. Καμιά φορά, το να βάζεις σε τάξη τα προβλήματά σου δίνει σε κάποιους την εντύπωση ότι έχεις απαντήσεις για όλα, ότι είσαι ένα είδος υπερανθρώπου που μπορεί να αντέξει τα πάντα και έτσι σε φορτώνουν και με τα δικά τους προβλήματα, επικαλούμενοι πάντα την ανθρωπιά σου και το φιλότιμό σου. Αυτό όμως δεν είναι αλήθεια. Τα προβλήματά μας είναι αποκλειστικά δική μας ευθύνη και κανενός άλλου. Υπάρχουν στη ζωή μας για να μας δώσουν κάποια μαθήματα και να μας εξελίξουν.

Μεγαλώνω σημαίνει βάζω όρια και  διεκδικώ τη ζωή που μου αξίζει. Χρόνια μου πολλά.
πηγή : enfo.gr/Ανδρομέδα 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου