20101018

Εγώ για αλλού ξεκίνησα

Εγώ για αλλού ξεκίνησα και αλλού η ζωή με πάει. Έγινε και αυτό τελικά, ότι κατηγορήσεις στην ζωή ,τα λούζεσαι. Δεν είχα φαντασθεί ποτέ να κατέβω υποψήφιος , υπό Συνδυασμό. Πάντα έλεγα πως όταν νιώσω έτοιμος θα σχηματίσω συνδυασμό με νέους και νέες, που οι φρέσκιες ιδέες τους, θα με κάνουν να αισθάνομαι και εγώ νέος. Τελικά οι νέοι του νησιού μου λόγω απειρίας τους έμειναν απέξω γιατί οι συνδυασμοί δεν τους χώρεσαν. Οι επικεφαλείς των συνδυασμών τους… άδειασαν με την δικαιολογία …. δεν υπάκουσαν στις υποδείξεις των. Οι σύμβουλοι όλων των συνδυασμών έβαλαν “Veto” … έξω οι Γιώργηδες διότι επαναστάτησαν με λανθασμένο και προκλητικό τρόπο που ενόχλησε… το σύστημα. ΄Ετσι βρήκα “κενό και μπήκα” και η αρχική μου αρνητική απόφαση ,έγινε θετική και μπήκα σε συνδυασμό ως Δημοτικός Σύμβουλος στο νησί μου, υπό Δήμαρχο που είναι ο μονόφθαλμος στους τυφλούς. Το μεγαλύτερο προσόν του ΑΚΑΚΟΣ και “κυβερνά” τον δήμο μας πάνω από 16 χρόνια χωρίς ποινές και πρόστιμα. Πιστεύω του, πως για να εκλέγεσαι δημοτικός άρχοντας δεν πρέπει να παίρνεις κανέναν δημότη σου στα σοβαρά και δεν πρέπει να κάνεις έργα. Θεωρητικά όλα αυτά γιατί στην ουσία κρατάει ισορροπίες σε ένα περίεργο νησί με πολλές ιδιαιτερότητες. Ελπίζω στην εκλογή μου γιατί έχω όραμα και νέες ιδέες για το νησί μου. Εάν βγω και σε καλή σειρά ίσως έχω και κανένα καλό μεροκάματο που αυτό τον καιρό είναι απαραίτητο σε όλους μας. ΄Ολοι λένε πως θέλουν να σώσουν τον τόπο, εγώ ας πω λοιπόν πως έχω ανάγκη και τα χρήματα ,με αντάλλαγμα να φροντίζω το χρήμα των συμπολιτών μου να μην σπαταλάτε από τα …. Λαμόγια της εξουσίας. Στις 7 Νοέμβρη θα έχετε την απάντηση μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου